Obiectivul general al disciplinei: Transmiterea informaţiilor esenţiale legate de leadership (componenta narativă), influenţarea unor atitudini (componenta persuasivă) şi iniţierea unor competenţe specifice (componenta aplicată);
Obiectivele specifice: înţelegerea poziţionării liderului în organizaţie, a imaginii de marcă proiectateș folosirea principalelor paradigme care descriu leadership-ul pentrua putea încadra diverşi autori sau pentru a alege o tabără sau alta în cunoştinţă de cauză; identificarea principalelor figuri care au influenţat teoriile legate de leadership dezvoltarea abilităţii de a încadra lideri din domeniul afacerilor în diferite stiluri de leadership, sau de a identifica amestecul de tipuri care îi caracterizează; relevarea caracterului dual al leadership-ului (etic/neetic); utilizarea eficientă a strategiilor de abordare a conflictelor ; dezvoltarea abilităţii de a forma o echipă utilizând informaţii conexe legate de etapele formării şi rolurile în echipă; dezvoltarea abilităţilor de identificare a persoanelor creative şi de stimulare a creativităţii acestora; iniţierea unor abilităţi de identificare a stilurilor de învăţare şi de adaptare a tehnicilor de instruire la acestea.
Obiectivele specifice: înţelegerea poziţionării liderului în organizaţie, a imaginii de marcă proiectateș folosirea principalelor paradigme care descriu leadership-ul pentrua putea încadra diverşi autori sau pentru a alege o tabără sau alta în cunoştinţă de cauză; identificarea principalelor figuri care au influenţat teoriile legate de leadership dezvoltarea abilităţii de a încadra lideri din domeniul afacerilor în diferite stiluri de leadership, sau de a identifica amestecul de tipuri care îi caracterizează; relevarea caracterului dual al leadership-ului (etic/neetic); utilizarea eficientă a strategiilor de abordare a conflictelor ; dezvoltarea abilităţii de a forma o echipă utilizând informaţii conexe legate de etapele formării şi rolurile în echipă; dezvoltarea abilităţilor de identificare a persoanelor creative şi de stimulare a creativităţii acestora; iniţierea unor abilităţi de identificare a stilurilor de învăţare şi de adaptare a tehnicilor de instruire la acestea.
- Formator: Elena Oliviana EPURESCU
- Formator: Nicolae IONESCU
- Formator: ANDREI SIMIONESCU-PANAIT
- Formator: Madalin-Gabriel CATANA
- Formator: Cristian Vasile DOICIN
- Formator: Andrei DUMITRESCU
- Formator: Radu-Constantin PARPALĂ