Obiectivul general- Această disciplină se studiază în cadrul domeniului științele educației și își propune să familiarizeze studenții cu principalele abordări, modele și teorii explicative ale domeniului instruirii și evaluării, în contextul pregătirii pentru cariera didactică.
Activitățile didactice din cadrul acestei discipline, parte componentă din programul de formare inițială a viitoarelor cadre didactice, abordează ca tematică specifică următoarele noțiuni de bază, concepte și principii specifice, toate acestea contribuind la transmiterea/formarea către/la studenți a unei viziuni de ansamblu asupra reperelor metodologice și procedurale aferente domeniului instruirii și evaluării: procesul de învățare, principii didactice, procesul de învățământ, strategii de instruire, procesul de evaluare școlară, funcții și modele ale evaluării, ipostaze și operații ale evaluării, metode, tehnici și instrumente de evaluare.
Activitățile didactice din cadrul acestei discipline, parte componentă din programul de formare inițială a viitoarelor cadre didactice, abordează ca tematică specifică următoarele noțiuni de bază, concepte și principii specifice, toate acestea contribuind la transmiterea/formarea către/la studenți a unei viziuni de ansamblu asupra reperelor metodologice și procedurale aferente domeniului instruirii și evaluării: procesul de învățare, principii didactice, procesul de învățământ, strategii de instruire, procesul de evaluare școlară, funcții și modele ale evaluării, ipostaze și operații ale evaluării, metode, tehnici și instrumente de evaluare.
- Enseignant: Elena Oliviana EPURESCU
- Enseignant: Claudiu Petrica PATRASCU
- Enseignant: Doina BUCUR
- Enseignant: Mircea-Iulian NISTOR